من هنوز دوست دارم
نوشته شده توسط : ستایش

هیچی نگو فقط گوش کن!

 

اینجا که میتونم باهات حرف بزنم؟!اینجا که دیگه کسی صدام و نمیشنوه! اینجا که کسی لب خونی نمیکنه..

خودت بودی٬همونی که دستام و گرفتی تو دستات و  گفتی همیشه پیشم بمون!
خودت بودی٬همونی که قسم میخوردی به مهربونی خدا و میگفتی که دوستم داری...

خودت بودی٬ همونی که چشات و میبستی و میومدی جلو تا روی گونت بوسه بزنم! اما من ....

خودت بودی٬همونی که هرچییی که خواستی بهم گفتی و منم خندیدم و بهت گفتم :چششم!

خودت بودی٬همونی که میگفتی تو شاهزاده ی توی قصه ای و من سیندرلا!

خودت بودی٬همونی که پنهونی سر روی شونه های غریبه میزاشتی!
خودت بودی٬همونی که دلش و داد به غریبه و فراموشم کرد!

خودت بودی٬همونی که من و تنها گذاشت و نفهمید که خودش تنها شده!

خودت بودی ٬همونی که روزات و با اسم من شروع میکردی و شبا با یادم به خواب میرفتی؟!

خودت بودی٬همونی که بهم میگفت به هیچکس اعتماد نکنم حتی به تو...

خودت بودی ٬همونی که دستام و تنها گذاشت درست موقعی که میلرزیدم!میترسیدم!

خودت بودی٬همونی که بدن بدون نبض من و توی خاک گذاشت و برام اشک هم ریخت!

خودت بودی٬همونی که باورم کرد و حالا...

خودت بودی٬ خودت بودی! همونی که توی فال عاشقم بودی و ازم دلخور...

خودت بودی٬ خودت خودت خودت..

انکار میکنی باز؟!!!!!





:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 13 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: