love
نوشته شده توسط : ستایش


I love my HEART when u love it        I love my NAME when u say it    I love my EYES when u look into them

I love my LIFE when u are in it

چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم،


اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی،


قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی،


زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی . . .





:: بازدید از این مطلب : 1550
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : 7 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
nastaran در تاریخ : 1389/11/14/4 - - گفته است :
salam.............vebe kheyli kheyli ghashngi dary matalebesham gashange setayesh jan.movafag bashi

/weblog/file/img/m.jpg
شاهرخ در تاریخ : 1389/7/23/5 - - گفته است :
اشکهایم طعم خاک گرفته اند . . . باز در دلم چیزی را دفن میکنند

/weblog/file/img/m.jpg
یلدا در تاریخ : 1389/7/21/3 - - گفته است :
افتاده بر خاک غروبم پر آرزوی بر باد

میروم تو خود مرنجان امشب از خاطر و هر یاد

/weblog/file/img/m.jpg
mohammad در تاریخ : 1389/7/16/5 - - گفته است :
سلام خوبی ممنون که به من سر زدی وبت عالی شده امیدوارم همیشه موقق باشی

/weblog/file/img/m.jpg
بهروز در تاریخ : 1389/7/12/1 - - گفته است :
سلام دوست خوبم،اميدوارم كه هميشه موفق باشي،راستي اگه وقت كردي به منم يه سر بزن،منتظر حضور سبزت هستم.
پاينده و پيروز باشي. يا علي.

/weblog/file/img/m.jpg
•.¸¸. تنديس غـــــــــــــم .¸¸.• در تاریخ : 1389/7/8/4 - - گفته است :
سلام وب قشنگی داری! به ما هم سربزن¸خوشحال میشیم..


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: