عشق
نوشته شده توسط : ستایش

عشق اگر با تو بيايد به پرستاری من
شب هجران نکند قصد دل آزاری من
روزگاری که جنون رونق بازارم بود
تو نبودی که بيايی به خريداری من








غربت ديرينه ام را با تو قسمت می كنم
تا ابد با درد و رنج خويش خلوت می كنم
رفتی و با رفتنت كاخ دلم ويرانه شد
من در اين ويرانه ها احساس غربت مي كنم
چشمهايم خيس از باران اشك و انتظار
من به اين دوری خدايا كی عادت مي كنم ؟
مي روم قلب تو را پيدا كنم
برق چشمان تو را معنا كنم
می روم شايد كه در دشتی بزرگ
معنی عشق تو را پيدا كنم
مي روم تا با نگاه گرم تو
اين دل ديوانه را شيدا كنم
می روم عاشق شوم همچون نسيم
غنچه های عشق را تا وا كنم

 





:: بازدید از این مطلب : 1310
|
امتیاز مطلب : 101
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/del.shekasteh23-471615.jpg
hassan در تاریخ : 1389/8/25/2 - - گفته است :
ســــــــــــــــلام.. خوبی..




ممنون از حضور سبزت....


عزیزم ܨܓܨ ღکلبه عاشقیღ ܨܓܨ با موضوع انتظار آپ شد.


ܨܓܨ ܨܓܨ ܨܓܨ ܨܓܨ ܨܓܨ ܨܓܨ ܨܓܨ

بیا که لحظه لحظه های انتظار

تمـــام وجـــود خســـته مـــرا بـــه نیســـتی کشـــانده اســـت

ܨܓܨ ܨܓܨ ܨܓܨ ܨܓܨ ܨܓܨ ܨܓܨ ܨܓܨ




راستی از این به بعد هر مطلبی که به روز میکنم متناسب با موضوع موزیکش رو هم میزارم.. اگه میشه نطرتو هم در این باره بگو...



گلم بازم منتظر حضور سبزت تو وبلاگ عاشقی هستم..


بهاری باش....


زودی بیا که منتظرتم...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: