دعا میکنم
نوشته شده توسط : ستایش

 

دعا مي کنم که هيچگاه چشمهاي زيباي تو را


 

در انحصار قطره هاي اشک نبينم


 

و تو برايم دعا کن ابر چشم هايم هميشه براي تو ببارد


 

دعا مي کنم که لبانت را فقط در غنچه هاي لبخند ببينم


 

و تو برايم دعا کن که هر گز بي تو نخندم


 

دعا مي کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکي دريا و بوي بهار را دارد


 

هميشه از حرارت عشق گرم باشد


 

و تو برايم دعا کن دستهايم را هيچگاه در دستي بجز دست تو گره ندهم


 

من برايت دعا مي کنم که گل هاي وجود نازنينت هيچگاه پژمرده نشوند


 

براي شاپرک هاي باغچه ي خانه ات دعا مي کنم


 

که بال هايشان هرگز محتاج مرهم نباشند


 

من براي خورشيد آسمان زندگيت دعا مي کنم که هيچگاه غروب نکند


 

و بدان در آسمان زندگيم تو تنها خورشيدي


پس برايم دعا کن ، دعا کن که خورشيد آسمان زندگيم هيچگاه غروب نکند

 





:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 3 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: